CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Please sign my guestbook..

Family saya


Gambar2 comel saya..

Sunday, December 19, 2010

Honeymoon Mummy & daddy

19/10/2007 adalah tarikh yg indah buat mummy ngan daddy saya..inilah saat2 mereka disatukan.20/10/2007 saat inilah mereka disandingkan.he..maka bile daddy teringatkan tarikh 19/10/2010 ni..tiba2 dia membuat keputusan ingin membanwa kami terutama mummy la nak pegi jln2..honeymoon with baby..huhu..xkan saya ditingalkan...mummy yg nangis nanti..


Perjalanan kami selama 3 hari 2 mlm amat bermakna..best sngat2..sampei daddy ngn mummy terpaksa ambil cuti hari ISnin..semata2 ingin menikmati keindahan bekeluarga bersama family..(termasuk saya la..)





Bukit Tinggi...emm..best....


gambar2 ni diambil semasa perjalanan honeymoon mummy ngan daddy yg ke 3..Banyak destinasi yg menarik...dari Kuantan, ke Bukit Tinggi, KL, Port Dikson terus Ke melaka...kenangan terindah yg x mungkin saya lupa dan saya simpan dlm blog saya...he..


0 comments: