CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Please sign my guestbook..

Family saya


Gambar2 comel saya..

Sunday, September 13, 2009

Persiapan Hari Raye..

Alhamdulillah..

Tahun ni da masuk 2 kali baby dapat menyambut Hari Raya.. Tahun ini lebih bermakna kerana saya dah bole menggayakan baju, kasut,seluar, skirt baru yang lebih bergaya dari tahun lepas. Maklumla..tahun ni saya da boleh berjalan..
Baju, skirt, jeans, kasut semua saya da ada. Awal-awal lg mummy ngan daddy carikan..Taknak kelam kabut katanya..
Barang2 Mummy pun da beli awal-awal... tp cian daddy baru beli selai suar jeans..Asyik membelikan brg saya ngan mummy sampai lupe persiapan sendiri.. Agaknya memang sifat seorang bapa macam tu kot..Biar anak ngan bini dlu, bru diri sendiri. Puas mummy suruh beli tp daddy tetap kool..
Kasut saya pun da beli..cantik, "First shoes" from Clarcks..Daddy memang selalu cari yg terbaik utk kami..Katanya, biar baby selesa... TQ daddy...

0 comments: