CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Please sign my guestbook..

Family saya


Gambar2 comel saya..

Thursday, August 27, 2009

Macam-macam ragam..



Hari ni, mcm2 ragam saya wat..saya da pandai menyanyi..,menari, menjerit,bermain komputer pun da pandai.. x leh daddy ngan mummy nak berinternet..kacau je.. jadik terpaksala Paksu saya ya jage.. tapi saya x beri peluang, tetap nak kacau.. selagi daddy x pasangkn video lagu kegemaran saya, selagi tu la saya mengacau..he..
nak tau lagu kegemaran saya..

OO. mc donald have a farm..Eieio..

Twinkle2 little star...

one little two, little three, little indian..

One two three four five, when I caught a fish alive..

ha.. ini la salah satu lagu kgemaran saya..


saya pu da pandai mengemas sekarang ni, baju2 kat umah mak tok habis saya kembur2..
bju saya pun saya ngemas skali.. klu x caye tgklah gambor ni..he

0 comments: